BLANCCO Management Console | Blancco minősített adattörlés

Blancco Management Console

A Blancco Management Console teljes körűen kezeli a Blancco szoftverei által kiállított jegyzőkönyveket, és ellenőrzi azok hitelességét

A Blancco Management Console segítségével könnyedén kezelhető a minősített adattörlés, az informatikai eszközök eladásának és leselejtezésének teljes folyamata, a hardverleltárak kezelése, valamint az adattörlések riportolása audit céljára.

A Blancco Management Console emellett növeli a produktivitást az automatizálható folyamatok és a központi menedzsment segítségével.

A Blancco adattörlési megoldásának alkalmazása után az adatok semmilyen technológiával nem állíthatóak helyre.

A Blancco Management Console tárolja a sikeres törlések jegyzőkönyveit. Ezek a digitálisan aláírt és módosíthatatlan dokumentumok kulcsfontosságú szerepet játszanak abban, hogy a szervezet megfeleljen a törvényi előírásoknak, valamint az auditok során.

l

Az eszközállomány értékének növelése

Amikor sor kerül a hardverelemek megújítására, a Blancco Management Console értéket nyújt a szervezet számára. Nyilvántartja a munkaállomások hardverösszetevőit (több mint 250 jellemző alapján) és az operációs rendszerre vonatkozó adatokat, így megkönnyíti a felújítás során előálló döntési helyzetek megoldását.

l

Központosított folyamatkezelés

  • Webszerviz (API) az AMS és ERP rendszerekkel való egyszerű integrálásra.
  • Az adattörlési folyamatok kezelése böngészőn keresztül.
  • Távoli törlések indítása a folyamat monitorozásával.
  • Teljes automatizálás minimális felhasználói interakcióval.
  • Adminisztrátori jogosultságok beépített kezelése, korlátozás nélküli felhasználói hierarchia.

l

Riportolás és auditálás

  • Teljes körű riportolás és statisztika az adattörlésekről.
  • Hardverösszetevők és szoftverkörnyezet teljes riportolása (több mint 250 hardverjellemző rögzítése).
  • Riportok egyszerű importálása, exportálása, e-mailezése, validálása és archiválása PDF, CSV és XML formátumban.
  • Riportok gyors és felhasználóbarát visszakeresése.
  • Manuális riportok készítésének lehetősége a működésképtelen eszközökről.
  • Címkenyomtatás.
  • Bizonyító erejű okirat a törlésről.
  • A birtoklási láncra is kiterjedő eszközkövetés.
  • Teljesen transzparens törlési eljárás.

l

Felhasználói jogosultságok kezelése

  • Kiterjedt adatbázis-támogatás.
  • Egyszerű felhasználókezelés.
  • Active Directory támogatás.
  • Testre szabható felhasználói jogosultságok.
  • Csoportok létrehozásának lehetősége (rendszergazda, operátor, auditor stb.).
  • Beépített licencmenedzsment.

l

Rendszerkövetelmények

  • Dual Core vagy magasabb processzor
  • 2048 MB RAM
  • 40 GB HDD
  • Hálózati kártya
  • Képernyő
  • Billentyűzet és egér
  • Szabad USB port
  • Java Runtime Environment 1.6.0 vagy magasabb (OS független)
//]]>